الموافق لـ :

توقف مؤقت

23 مارس 2010

أنا في أجازة ممتدة بدون مرتب إلى يوم
1/4/2010
من أجل توضيب و تشطيب و تظبيط دماغي مش المدونة
و اللي هيقرب قبل اليوم ده
هـ ..هــ ..هــ

المسدس ده هدية محبة مش انتقام

هديله المسدس ده هدية

4 التعليقات:

ليس فقيرا من يحب يقول...

انا بقى اخدت حبوب الشجاعه وجيت

ومش خايفه

اه احنا جدعان ومش بنتهدد

خير بقى مالك يا عم

ان شاء الله تكون بخير ومستنينك فى يوم 1/4

باذن الله على عيدميلادى بقى

اقعد بالعافيه وهات المسدس بقى

رشا عبيد يقول...

يارب دماغك اللي تعباك دي تتظبط بقى وكفاية كل الاجازات دي علشان تظبط دماغك الواحد ممكن يظبط دماغه في 5 دقايق يعني
ولا اقولك خد راحتك خالص بس المهم تظبط دماغك وتعيد ترتيب اولوياتك
وطبعا احنا في انتظار اجازة تانية منك بعد فترة قصيرة اوي علشان الامتحانات
مش كدة ؟
الحق اعمل حاجة بقى

هكذا علمنى سيدنا محمد( صلى الله عليه وسلم) يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هههههههههههههههه انا مبتهددش
وجيت عشان اطمن عليك واللى يحصل يحصل

ولد تحت الصفر يقول...

ليس فقيراً من يحب : انتي بالذات مش هديلك المسدس

أنا كويس الحمد لله

مش هديلك المسدس عشان شايلك بندقية

-----------------------------------

رشا عبيد :

ربنا يخليكي يا رب

و طول ما انتي بتدعيلي أنا مطمئن ....



Mission Accomplished

------------------------
هكذا علمنى سيدنا محمد( صلى الله عليه وسلم) :

يا أستاذي أبو حازم ..... انت تدخل هنا و انت حاطط في بطنك بطيخة صيفي

المدونة مدونتك و السلاح بتاعك

و أنا بلغت عنك


إرسال تعليق

سيرة ذاتية | اتصل بي
جميع الحقوق محفوظة لمدونة ولد تحت الصفر © 2009-2010 | تصميم : حسن | تعديل : ولد تحت الصفر